niedziela, 6 stycznia 2013

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE!!!!

Tak oto spełniłem swoje noworoczne postanowienie i inicjuje tego oto bloga, na którym się obecnie znajdujecie. Strona ta będzie poświęcona mojej amatorskiej tzw "karierze" jako kolarza górskiego. Będę na niej zamieszczał, relacje z wyścigów w których brałem udział, ale również jeśli to kogoś zainteresuje :),   będzie mógł poczytać o treningach które realizuje, diecie,  jak i o moich zmaganiach z życiem :). Mam sporo pomysłów co mogłoby się tutaj znaleźć, więc myślę że będzie warto od czasu do czasu tutaj zaglądać. Tak więc: stay tuned i trenujcie ostro :)

Pozdrower!

Marcin Walencik

3 komentarze:

  1. ¡Buena suerte, amigo!
    Grunt to dobry start, bo niektórzy rozpoczęcie realizacji postanowień noworocznych odkładają po Nowym Roku na: "za 2-3 dni"...i bywa, że tak im schodzi przez 365 kolejnych dóbek ;-)
    Ja ze swojej strony nie byłem aż tak dla siebie surowy i w dbałości o swoją wagę pozostanę przy biernym sporcie....może następny Nowy Rok przyniesie mi bardziej czynne postanowienie, na razie jednak potraktuję się uczciwie nie udając zbyt wiele, gdyż byłoby to oszukiwaniem samego siebie :-).
    Powodzenia przez duże "P". Trzymam kciuki, a jak będzie fanpage to lajknę bez obaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki szacunek dla osiągnięcia którym jest waga,Gratulacje i powodzenia wiech.j

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Życzę powodzenia i wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń