czwartek, 21 lutego 2013

SZOSA, MERCEDES, IDIOTA... DIETA 21-02-2013

Siemanko!

Dyskusja dotycząca masła w diecie podczas wytopu fajnie się rozwinęła :) Jeśli ktoś uważa, że nie powinno go tam być polecam zastosowanie oliwy z oliwek. Pocieracie oliwką po chlebku i jest rewelka :) Jeśli o mnie chodzi to redukcja idzie całkiem dobrze. Co prawda powoli, ale głównie chodzi o to żeby mieć siłę do trenowania, więc wszystko pod kontrolą :)
Wczoraj zaliczyłem 2,5 godzinny trening na szosie. Prawie zamarzłem :) Rower cały oblodzony, przednia zmieniarka reagowała tyko na kopnięcie :) Stery zamarzły :) Nie obyło się oczywiście bez "miłego" wydarzenia... Kierowca Mercedesa klasy C kolory jasno niebieskiego metalika z kilkunastoma dodatkami rdzy i numerze rejestracyjnym CB..., który próbował mnie usunąć z drogi (wyprzedanie na 3), przestraszył się tira jadącego na przeciwko i podczas hamowania awaryjnego zaliczył rów...  Później jak wypchali blachosmroda z rowu, dogonił mnie i oczywiście nasłuchałem się jaki to ze mnie ch...,  ku... i debil. I że przeze mnie wpadł do rowu. Oczywiście darł ryja przez otwarte okno w swoim trupie wartości połowy mojego roweru.... taki to odważny i bardzo "miły" Pan. Wyszło na to że to ja go zepchnąłem do rowu... Ale takich "asów" nie brakuje, więc uważajcie trenując na szosie. Dziś czekam jak na szpilkach na kuriera, który dostarczy mi mojego upragnionego GARMINA EDGE 500, a później testy, albo szosa albo trenażer :) Na pewno wrzucę kilka słów o tym urządzonku :) Poniżej dzisiejszy jadłospis.. STAY TUNED!!!


08:00 - śniadanie
Jaja kurze całe (185 g)
Mleko 0,5 % (25 g)
Pomidor (100 g)
Chleb żytni razowy (65 g)
Oliwa z oliwek (8 g)
Jabłko (155 g)


11:00 - II śniadanie
Chleb żytni razowy (125 g)
Szynka z piersi kurczaka (95 g)
Pomidor (70 g)
Masło extra (8 g)
Jaja kurze całe (85 g)


14:00 - obiad
Wieprzowina, szynka bez tłuszczu (235 g)
Pieczarka uprawna, świeża (75 g)
Marchew (150 g)
Seler korzeniowy (55 g)
Jabłko (140 g)
Oliwa z oliwek (11 g)


17:00 - podwieczorek
Chleb żytni razowy (125 g)
Szynka z piersi kurczaka (95 g)
Pomidor (70 g)
Masło extra (8 g)
Jaja kurze całe (85 g)


20:00 - kolacja
Jogurt naturalny 2% (265 g)
Ser twarogowy półtłusty (90 g)
Wiórki kokosowe (17 g)
Otręby owsiane - Sante (17 g)
Nektarynka (175 g)

Marcin




1 komentarz:

  1. O jak fajnie, że kupiłeś Garmina, będziesz zaznaczał razem z nami terytorium!!!

    OdpowiedzUsuń