poniedziałek, 18 lutego 2013

PIERWSZE KOTY ZA PŁOTY..MEMORIAŁ MARKA I ZBYSZKA POZNAŃ 2013

Sezon 2013 uważam za rozpoczęty :) W sumie to nie zakładałem, że rozpocznę ściganie już w lutym, ale z całą pewnością mogę powiedzieć że było warto :) Pierwszy raz w życiu miałem okazję wziąć udział w wyścigu przełajowym. Impreza jest organizowana co roku, w celu uczczenia pamięci kolarzy, którzy zginęli potrąceni przez samochód podczas treningu.
Zawody odbywały się w Poznaniu na terenach TKKF-u. Wyścig trwał 50 minut + jedno okrążenie. Pętla długości 1750 metrów, przygotowana przez Wojciecha Gogolewskiego, nie pozwalała się nudzić. Frekwencja dopisała bo na stracie pojawiło się około 60 uczestników. Trasa bardzo ciekawa, szybka, momentami niebezpieczna z powodu lodu który zmuszał do wzmożonej ostrożności. Raz o tym zapomniałem, i zapoznałem się bliżej z asfaltem, na który zamierzałem wjechać ze zbyt dużą prędkością ;p. Efektem mojego kaskaderskiego wyczynu jest "poszlifowane" udo, tyłek oraz łokieć, który chyba wymaga prześwietlenia bo jakoś nie bardzo "działa". Dodatkowo podarłem kurtkę i potówkę :/ Wyścig oczywiście ukończyłem, no bo jak inaczej :) Zająłem 20 miejsce w kategorii Elita. Jeśli chodzi o sam przebieg rywalizacji, to jak na tak wczesny wyścig nie mogę narzekać. Do momentu "dzwona" jechało mi się całkiem fajnie. Później już troszkę mniej ;) Generalnie uważam inaugurację sezonu za udaną. Treningi przynoszą zakładane efekty, więc trzeba pracować dalej :) Plany na sezon są ambitne. kolejny start 24.03.2013 w Wągrowcu, tym razem XC :) A kalendarz też się lekko zmienił: KALENDARZ.
Kilka fotek:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz