piątek, 1 marca 2013

ICESTRIPE.PL.. NIE DOŚĆ ŻE FAJNE TO JESZCZE FUNKCJONALNE! POLECAM!

Wczoraj otrzymałem od firmy ICESTRIPE S.C opaskę na rękę z moimi danymi, za co serdecznie dziękuję !
Powiem szczerze że od początku inicjatywa ICESTRIPE bardzo mi się spodobała. Ludzie uprawiający sport, zdecydowanie powinni mieć coś takiego na ręce. Jesteśmy narażeni na różne niebezpieczne sytuacje. Często trenujemy w miejscach gdzie nikt nas nie zna. Taka opaska zawiera dane personalne, które mogą nam uratować życie, jak również nasi bliscy będą poinformowani o zaistniałej sytuacji.

Jeżeli chodzi o samo wykonanie to będziecie super zadowoleni !!! Opaska jest bardzo estetyczna. Sylikonowy pasek (ja mam wersję Elite) idealnie układa się na ręce. Dosłownie w 5 sekund opaskę można dopasować do każdego obwodu przedramienia. Zapięcie jest mocne (jak w zegarkach z bransoletą), do tego jego walory estetyczne podbija wytłoczone na nim logo, co upewnia mnie że firma podchodzi bardzo poważnie do jakości swoich produktów. Sama płytka z danymi jest bardzo czytelna. Dane są grawerowane, więc mamy pewność, że nie znikną podczas użytkowania. Opaska trafia do nas w bardzo fajnym, blaszanym pudełeczku koloru srebrnego, które na wieczku ma również wytłoczone logo.
Poniżej fotka mojego ICESTRIPE :)


Każdy z Was taką opaskę może sobie skonfigurować i zakupić na ICESTRIPE.PL. Firma posiada również swój FANPAGE na który serdecznie zapraszam!!!
I jeszcze jedno :)
Jeżeli szukacie prezentu dla sowich bliskich i nie macie pomysłu... to kupcie im ICESTRIPE. Satysfakcja gwarantowana!!!!!!!

POLECAM

Marcin

4 komentarze:

  1. Mnie osobiście podoba się bardziej ROAD ID w wersji slim...Ale przy okazji obczaję Twoją opaskę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a jaką masz pewność że służby ratownicze uwierzą informacjom z opaski? Przecież mógłbyś przypadkiem mieć nieswoją i dostać pomyłkowo nie tę grupę krwi, a wtedy nieszczęście murowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Służby ratownicze nigdy nie sugerują się grupą krwi, umieszczona na opasce lub innej rzeczy. Jest tylko jeden dokument w Polsce który jest akceptowany przez lekarzy i na podstawie jego możesz dostać krew. W każdym innym przypadku konieczne jest badanie.... A tak wogóle to gdzie widzisz grupę krwi ??

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, na Twojej nie masz grupy krwi, ale przywędrowałam tu z serwisu ścigacz gdzie te bransoletki były reklamowane i tam widniały z wybitą grupą krwi (zresztą sam producent zaleca to na swojej stronie). Potwierdziłeś moje przypuszczenia, że nic to nie daje w razie (odpukać) wypadku oprócz tego, że rodzina zostanie powiadomiona. Czy mógłbyś sprecyzować, co to za dokument, ten do krwi? Taka biało - czerwona karta, którą wyrabiają za ok. 3 złote w stacjach krwiodawstwa? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń